Vad jag inte trodde om mig

En lista på vad jag inte trodde om mig själv och mitt liv från när jag var ung till nu:

1. Att större delen av mitt liv var styrt av rädsla.
2. Livsglädjen sjunker inte för att jag säger NEJ till folk.
3. Att jag skulle tycka om lök, speciellt rödlök.
4. Känna glädje över att motionera, speciellt jogging.
5. Bli pescetarian, sen lacto-ovo och motiverad till att veganisera så mycket jag kan i dagsläget! (Lär mig fortfarande)
6. Att våga prata om mina känslor, något jag fortfarande jobbar på.
7. Må psykiskt, fysiskt och emotionellt bättre (det hjälpte att upptäcka rädslan).
8. Känna glädje över mat.
9. Gå alltmer ifrån vardagliga hygienprodukter. Gör egen deoderant och kör på No Poo.
10. Älska sig själv!
11. Att jag är en inkarnerad ängel.
12. Jag vet att jag har en lysande framtid framför mig. Den här tiden tar jag till att lära känna mig själv ännu mer. Jag har inte bråttom och detta är mitt liv som jag lever.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0